Pages

Thursday, May 13, 2010

Menu Baru

Assalamualaikum

Setelah agak lama bergiat dalam dunia blog ini, aku ingin mengubah cara penulisan blog Sekilas Pena ini agar lebih menarik. Aku tertarik apabila membaca majalah-majalah di luar sana yang memaparkan pelbagai ilmu yang boleh dianggap sebagai 'extra knowledge'. Ramai di antara kita yang malas untuk mencari fakta tentang sesuatu perkara. Oleh itu, aku ingin jadikan blog ini sebagai satu 'medium' untuk berkongsi pelbagai fakta tentang sesuatu perkara. Selain itu, blog ini juga tidak akan lekang dengan kisah pengalaman hidupku kerana itulah tujuan asal blog ini diwujudkan.

Tujuan aku mewujudkan entri berbentuk 'extra knowledge' ini hanyalah untuk berkongsi ilmu itu bersama para pembaca. Aku akan mencari pelbagai fakta menarik untuk dikongsikan bersama kalian. Untuk makluman para pembaca Sekilas Pena, aku akan padamkan hasil nukilan aku terdahulu kerana tidak menepati agenda baru yang bakal diwujudkan dalam blog ini. Selain itu, aku akan berkongsi maklumat yang aku perolehi daripada laman sesawang insan lain agar ilmu itu boleh dikongsikan bersama. Sekilas Pena bakal dijadikan blog yang mengupas pelbagai ilmu pengetahuan sama ada ilmu duniawi mahupun ukhrawi seterusnya mengulas sedikit sebanyak kisah perjalanan hidupku di atas muka bumi ini.

No comments:

Related Posts with Thumbnails