Pages

Tuesday, June 22, 2010

Masalah Betul!!!

Aku geram betul dengan internet kat sini. Aku nak post something untuk korang pun payah. Aku mintak maaf la sebab dah lama tak post entri baru untuk korang. Aku ada masalah dengan internet kat kolej aku ni. Asal aku nak post je macam-macam masalah timbul. Penat je aku karang panjang-panjang. InsyaAllah bila masalah ni dah ok aku akan kembali aktif berblogging ke sini dan ke sana demi kalian semua.

1 comment:

yui92 said...

subscribe la broadband....kongsi ngn kawan2.. pakai gilir2...bayar sama2...

Related Posts with Thumbnails