Pages

Tuesday, July 6, 2010

Aku Nak Jadi...

Apa hg nak jadi En. Penulis? Dasar tak tau bersyukur. Haha jangan marah bro. Biaq kat aku nak jadi apa pun asalkan aku tak kacau mak tiri sebelah laki mak hg sudah. Takde pape yang serius pun untuk entri kali ni. Jari ni ha tergedik-gedik sangat nak menari atas keyboard ni. So atas dasar simpati aku pun merelakan aje. Dalam otak aku takde pape dah. Kosong...gelap...dll. Aku menggagahkan juga jariku ini untuk menaip beribu-ribu huruf untuk dicantumkan membentuk sebuah entri yang tak gempak langsung. Aku bukan macam Encik Ariffshah dan Zackzukhairi yang setiap post depa mendapat sambutan yang meletup-letup. Saya baru nak belajar. Bagi la kat aku masa sikit nak kenal dunia sebenar seorang blogger ni. Ingat mudah ke nak jadi insan macam depa. Tambah-tambah aku ni yang low profile. Takde sapa pun kenal sapa mamat ni. Haha pape jelah asalkan aku bahagia dan tak kacau korang suma.

Superman???

Takkan hg nak jadi mamat 'sewel' ni kot? Jawapannya kalau perlu pakai underware kat luar mestila NO!!!! Ada ke sampai tak ketahuan bengong pakai spenda(seluar pendek dalam) kat luar. Tapi kalau nak jadi macam 'beliau' dalam bab bantu orang mestila nak. Baru nampak ke'macho'an sikit. Baru orang mula nak cakap pasal mamat sorang ni. Kali tu sibuk satu Malaysia cakap pasal aku. Ceywah berangan no. 1. Haha...

Peringatan...

Kepada sesiapa yang baca blog ni, jangan la sekadar memenuhi ruangan Apa Kata Anda je...Ni ha tempat nak komen banyak kosong lagi. Nak simpan buat pe. Takkan aku tulis aku komen. Melampau la tu. Haha mengada betul aku ni. Gegeh + pulun nak suruh orang komen. Takpe aku tak kisah. Korang bukan kenal pun aku sapa. Yang kenal pun boleh kira ada berapa je. Ok lah. Malam pun dah makin nak siang. Tak sempat lak nak dibuai malam yang gelap gelita ni. Kepada sesiapa yang still study or stadoq, teruskan sesi jihad anda selagi anda mampu. Nah aku bancuhkan secawan kopi untuk anda. Khas dari Afiq Aiman...Gud nite suma...

2 comments:

miranadia said...

daripada jadik superman, lg bgs jadi ultraman!
huhu

iza sweety said...

jd jew suami yg pndai jga istri,bhagiakn istri....aman dunia akhirt...istri pn x curg lau laki lyn elok2.....tp pk studi lu,2 yg pnting....lau x nt mkn btu jela,hehe

Related Posts with Thumbnails