Pages

Saturday, July 31, 2010

Duhai Si Gadis

Aku baru balik dari membeli belah. Penatnya sedikit terasa sebab sepanjang perjalanan terpaksa berdiri dalam bas kecuali dari KL Sentral ke Syeksyen 2. Ok lupakan pasal tu dulu. Terbaca artikel Bukti Cinta Gadis Remaja dalam Metro tadi. Hai apa nak jadi ni duhai si gadis. Sampai sanggup mengelar lengan demi nak tulis nama pakwe yang entah jadi suami ke tak pun tak tau. Bodoh2... Ada cara lain ok kalau betul2 gian sangat nak tunjuk korang tu sayang bangat sama mas korang yang gantang2 tu. Kalau toreh tangan tu bodoh anjing namanya. Ops terlepas cakap.

berbaloikah???

Adess sakit tu toreh lengan sendiri. Sapa dah try sila tinggal komen untuk dikongsikan bersama. Terima kasih. Aku dapat tau perbuatan cilake ni dah jadi trend muda mudi zaman ni. Betul ke? Hai sape la lakhanat yang stat buat benda ni. Kasi potong kepala baru tau. Macam2 trend kita ikut yang kadang2 tak masuk akal langsung. Rasa macam bodoh je kan. Tadi aku nampak ada pompuan jadikan zip beg sebagai anting2 beliau. Macam keldai dah aku tengok. Kihkihkih... Ada otak pakai sama ok. Jangan nak melawa sampai nampak diri tu ketandusan IQ a.k.a terencat. 

Satu lagi benda yang buat guwa nak marah ni bukan apa, mesti korang suma dapat teka dah kelompok masyarakat mana yang majoriti terbabit ngan benda jadah ni kan. Haha mestilah kaum Melayu. Cayelah Melayu but nape stupid sangat. Buat benda lain boleh gak aku nak berbangga tapi buat benda macam ni. Boleh blah jela aku ucapkan. Perbuatan tu seolah-olah cipta tatu yang sah2 haram. Korang sedar tak? Yang tak sedar lagi meh sini guwa nak lempang sikit. Amacam? Satu lagi, silap hari bulan boleh kena penyakit kalau  benda yang korang guna tu tercemar. Ok ada sesapa nak try lagi? Meh sini guwa boleh tolong torehkan guna pengcungkil gigi. Nak?

p/s : Kreatif kan masyarakat kita. Malaysia Boleh!!!

8 comments:

echah mashuri said...

gilak!xsnggup ak..huhuh
cinta monyet pun nk sakan2 cm neh.hiih

afiq aiman said...

biaselah...ade otak tapi bagi kat siput...kihkihkih

Kayun said...
This comment has been removed by the author.
Kayun said...

HUA3..awat lepas removed komen tu dia tinggai ayat cmtu..aku rasa cm malu ja..ha3..
ok komen skali lg..haishh..sampai tara tu depa noh..sanggup buat lagu tu..takot aku tgk..

afiq aiman said...

kihkihkih aku pun tak tau...haha hg buat apa kt komen aku...xtau

~qiFFara~ said...

mende2 ni dulu rsenye penah jd trend zaman ak skola2 dulu..
pakat sume sebok nk toreh tgn...

pelik bebeno ak menengoknyer~~

haish!!

mrs.eleanor said...

eee, terok betol. mmg bod*h la sape2 yg wat tuh..huhu

/Dayah//Nurul/ said...

kreatif bengong nama tu. cubala masuk kelas belajar pandai2

Related Posts with Thumbnails