Pages

Thursday, July 8, 2010

Give me FREEDOM!!!

Give me freedom, give me fire, give me reason, take me higher...Amboi pandai, give me freedom la apa la.Aku punya freedom mana lak? Lani senang je. Aku nak freedom tu. Sejak bermulanya FIFA Worldcup 2010 ni, freedom tu hilang demi aksi kurang cantik pasukan ternama dunia. Tinggal brape hari je lagi sebelum semua ni berakhir. Aku sebagai laki mestila tak nak lepaskan peluang ni untuk tengok aksi menarik berpuluh orang insan berebut sebiji bola yang diberi nama Jabulani a/l Adidas. Macam2 skill ditonjolkan demi satu piala. Aku bukan apa, dari dulu sampai sekarang takde peluang nak tengok suma ni life. Bapak aku mana pasang astro pun kat umah so nak tengok international punya bola kat mana. Dah dok kat sini ada astro so jadi perak badak la. Tapi mana men tengok astro bersama rakan sekalian. Kite tengok online la bro. Baru ada privacy sikit.

                                                          ************************

Amacam game pagi ni? Lu mau bikin angkat ka guwa punya laptop? Guwa rasa guwa tak sihat la nak bangun 'qiamullai' dengan lu orang pagi ni. Aku tak sihat sikit la. Tapi pagi esok ada game best punya. Antara si German vs Spain. Sapa nak bertaruh dengan aku. Sekupang untuk satu gol dan gincu. Ahaks...Lagi pun esok ada kelas sampai pukul 6 la bro. Tak berdaya aku nak hadapi hari esok kalau aku bangun jugak pagi ni. Takpe la bro. Hang bangun tengok pagi ni pastu esok hang rojer aku. Haha selesai masalah. Tapi sayang pulak kalau aku lena dibuai mimpi indah yang aku tak pernah ingat tu. Bek aku bangun. Dah kemuncak game dah ni. Memang cilake la game ni sebab melalaikan aku. Macam fesbuk gak. Benda alah ni selalu bikin aku panas je. Aku ni pulak jenis yang tak brape pandai manage time dengan bijak so depa ambik kesempatan la nak perdajalkan masa aku. Cuba bagi aku freedom macam dalam lirik tu. Takde la rasa macam  ni sangat.

Nak bangun ke tak?

Sabaq sat aku nak pikir ni. Bangun ke tak...erm...erm...(2jam kemudian)...erm...Arghh!!! Tengok la macam mana. Kalau sampai seru aku bangun la buat tahjud ke apa ke. Lani aku nak stadi dulu jap. Cakap nak stadi brape kali dah tapi tak stadi sangat pon. Asyik dengan laptop ni je. Cilake betul. Ok la. Apa2 rojer aku k. Kol je no. ni-999 pastu cakap kat dia nak cakap dengan aurthor sekilas pena mesti dia bagi punya la. Jangan caye lah. Ok aku blah dulu untuk sesi tafakur aku malam ni. Arios.Yip2...

1 comment:

iza sweety said...

kt uniten pahang ada dieorg ajk tgk final fifa world cup rmai2,tgk skali gn senior2....ak ney bkn mnt bola pn,tgk stakat tgk jew tp tringin gk nk g join senior2 tgk bola pg 2,hehe bkn ap nk cuci mta jew cz msa 2 la senior2 nk bwk awek pn...bla lg kn nk cuci mta...kih3

Related Posts with Thumbnails