Pages

Sunday, July 4, 2010

Maria Ozawa vs Cut Tari & Luna Maya


Satu isu hebat sedang melanda industri porno dunia. Primadona porno Jepun, Maria Ozawa menjadi buruan media apabila mengeluarkan kenyataan 'hebat' untuk bergandingan dengan Ariel Peterpan dalam filemnya yang akan datang. Apa sudah jadi? Hebat betul si Ariel sampai jadi buruan artis porno 'terhebat' sepanjang zaman. Ni semua gara-gara Maria tertarik dengan ketampanan dan tubuh Ariel yang sasa. Ish sasa sangat ke. Aku tengok tak pun(aku tak tengok pun video tu, jangan salah faham). Maria kata diri dia adalah antara peminat video tu dan sedang mengikuti segala perkembangan terbaru Ariel. Nampaknya ada saingan di sini antara Maria Ozawa dengan Cut Tari dan Luna Maya. Tapi jangan risau, hasil temu bual Maria dengan pihak media mendapati Maria just nak berlakon bersama Ariel untuk filem versi komedi, romantik atau seram je. Bukan seperti lakonannya sebelum ini sebab dia cakap dah 3tahun dia tak 'beraksi' di depan kamera. Apa pendapat anda semua? Boleh percaya ke dengan semua tu? Kita tunggu dan tengok sama ada semua tu betul atau dusta semata-mata. Cuba tengok gambar tu ayu je kan. Kalau la dia Muslimah dan taat kepada Tuhan...

Artis sekarang

Ha macam tu la artis dunia sekarang (bukan semua, terasa ambik la), tak habis-habis menimbulkan kontroversi sebab gila glamour. Ni nak habaq, kalau orang kenal sebab jahat tak kekal la. Tak pun orang akan cop artis ni gila ke, tak malu ke, apa-apa aje lah asalkan benda tu bagi kesan buruk untuk diri artis itu sendiri. So sedarlah wahai artis sekalian. Tunjukkanlah kepada kami contoh teladan yang elok. Fikirlah...

1 comment:

safiyyahosman said...

hebat sgt ke maria ozawa tue beb??huhhuuh..

Related Posts with Thumbnails