Pages

Friday, July 16, 2010

Segmen Wanita Bersama Dr. Afiq

Ehem Assalamualaikum suma para pembaca sekalian. Hari ni dalam segmen tajaan, kita bersama Dr. Afiq, pakar segala penyakit dan turut menyebarkan penyakit. Penulis kali ni nak membawa anda sekalian merangkak lebih jauh dalam bumi ni nak menyingkap ragam insan bernama manusia. Kita akan menyusur satu persatu kisah hidup khalifah yang diciptakan-Nya di atas muka bumi ni. Tetttttttt..........Mukaddimah yang macam cilake tamat setakat itu...

**************

Tadi Idham Hakim(membe) ada tag aku dalam sekeping A4 yang agak style la jugak. Aku ni bukan alim sangat nak komen2 pasal benda ni tapi just nak bagi opinion jelah. Nak trima ikut suka tak nak tak payah kata apa. Understand???


Ha yang kat atas tu la A4 yang dimaksudkan. Hentikan gangguan seksual terhadap lelaki. Amacam suma, boleh tak ni aku nak teruskan? Ha lantaklah ni kan blog aku. Bukan aku boh gambaq blue pon. Apa yang hgpa faham ngan gangguan seksual terhadap lelaki ni? Aku pun tak tau sangat pasal ni tapi aku cuba k. Bagi aku la, gangguan seksual terhadap laki ni jadi bila si wanita ni mula dedahkan aurat sana sini. Dedah sana, dedah sini perghh smat siot!!! Mau tak ganggu, kacau bilau nafsu dibuatnya. Wanita ni senang je cara gangguan seksual dia kat laki, tak payah dok pi meraba, pi 'tayang' yang mana patut sudah. Amacam stuju??? Ha setel bab definisi gangguan seksual. Haha.

Kadang2 aku ada jugak dengar orang dok kata " Depa(kaum hawa tapi bukan suma) ni awat? Aku bagi sluar elok depa bagi ketat. Aku bagi kain labuh depa bagi singkat. Kalau aku tak bagi apa kot baru tau." Ha kalau yang tu takpe lagi. Aku takot ni yang depa kata "Aku bagi seluar elok depa bagi ketat. Aku bagi kain labuh depa bagi singkat. Aku bagi tettttttt...baru ketahuan kot." Nah kalau yang tu punggah hgpa si kaum hawa oi. Bukan niat aku nak jadi alim ulama kat sini. Aku pun sedaq diri aku sapa. Tapi aku sekadar nak kongsi pendapat. Tak salah malah amat digalakkan ye tak? So no point di sini just tengok balik diri tu pastu nilai sendiri. Adakah selama ini anda yang memberi gangguan seksual kepada lelaki? Anda saja yang tau jawapannya. Arios amigos...

p/s : Sebuah entri just suka2 sebab di'tag' tadi dalam facebook. Sapa terasa padan muka hgpa...Kihkihkih

6 comments:

yui92 said...

ngeh ngeh.....paling lawak klu yg bt prangai tu nama dy ada binti...


http://sesedaporen.blogspot.com/2010/07/jom-pakai-tudung.html

bukak r url tu noh...lalala

hellioz said...

nyce
bole wat kempen
gyahahhah~

lu buat la komen popup
senang nk bace sambil comment.
gyahahahhha~

afiq aiman said...

macam mana aku tak reti la

yui92 said...

tukaq kat dashbod...g setting r

afiq aiman said...

ok2 trimas ye

si[jari] telunjuk said...

huwaaa......seb bek gmbar yg tak sepatutnta ditengok telah disensored....erm...

Related Posts with Thumbnails