Pages

Friday, July 9, 2010

Wajah Baru

Hai suma. Gempak tak korang tengok header terbaru aku tu. Yang tu je yang paling canggih yang aku mampu buat dalam masa terdekat ni. Buat sendiri tu. Tapi guna brush yang minah mana buat pun tak tau. Kalau korang perasan ada nama orang kat mata tu kan. Nama minah tu la. Kira ok la aku tolong promote nama dia dalam blog aku. Sepatutnya kena hulur sekupang dua jugak la kat aku ni. Takpe aku baik hati. Ceywah padahal aku yang guna hasil kerja ni dengan menciplak brush dia tu. Takpe lupakan je.

Mana Suma Orang Ni???

Alahai tak best la cenggini. Sunyi sepi je blog aku ni. Takde ke sesapa nak meriahkan blog aku ni. Cuba bawak satu kampung mai sini ha baru meriah sikit. Kali tu boleh la buat kenduri sakan. Ni takde sapa so aku pon takleh nak adakan jamuan untuk hangpa sebab bajet 2010 tak mencukupi lagi. Aku pon makan maggi je tau tak. Setiap hari mengadap makanan rasmi orang 'bujang' ni. Lama-lama mati gak makan benda lah ni. Tapi nak buat macam mana, hangpa suma tak support aku. Aku nak hidup macam mana ni. Kasihanilah hamba wahai saudaraku sekalian. Aduh sedih bangat nih. Huhuhu...

Aku nak tido dah ni. Makanan cilake tu buat perut aku rasa macam haram jadah lagi. Serik2..Haha. K chow

3 comments:

Ikhwan Addin said...

aku tiap2 ari nasi bujang n air kosong~ hehehe

afiq aiman said...

entri yg kat ats ni hgpa boleh abaikan sebab aku dah tukar header bru pulak..dah brape header aku tukar demi kepuasan diri ini

iza sweety said...

xpe lau tkr2 header,jgn tkr buah hti sdh,hehe

Related Posts with Thumbnails